dinsdag 22 maart 2011

1ste SWAP

De eerste keer dat ik aan een swap mee heb gedaan! Ik vond het spannend en hoopte vooral dat mijn swap-maatje blij zou zijn met de dingetjes die ik gemaakt heb. En gelukkig....ze was er blij mee. Ik heb een knuffel met babyknuffel gemaakt (de buidel is een stukje draagdoek), knipjes met tasje, een shirt met tranfser en een tekening. Helaas ben ik zo slim geweest om niet overal een foto van te maken, ik kan dus niet alles laten zien.


En weet je wat ik kreeg? Lapjes stof, gevilte bloem, een mooie ketting en een hoes voor om mijn tekentablet. Ik vind het zo geweldig dat ze Blommetje hiervoor heeft gebruikt, echt super leuk gedaan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk zeg. Maar wat wil zo,n Swap zeggen?

Lindevrouwsweb zei

Leuk zo'n swap, dat je iets maakt voor een ander en die voor jou weer....Het is wel leuk om zo verrast te worden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...